Vážení rodiče,
v důsledku uzavření základních škol Vás žádáme, aby jste sledovali stránky školy https://striteznl-zs.webnode.cz
Do záložky Domácí příprava jsou přidávána zadání pro domácí práci žáků.
Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Vážení rodiče,
v důsledku uzavření základních škol Vás žádáme, aby jste sledovali stránky školy https://striteznl-zs.webnode.cz
Do záložky Domácí příprava jsou přidávána zadání pro domácí práci žáků.
Vláda ve čtvrtek vyhlásila v České republice kvůli koronaviru nouzový stav. Od pátku 13.3. tak platí zákaz shromažďování nad 30 osob, od soboty pak zákaz cestování do krizových zemí. Otevřené zůstanou školky, supermarkety, nemocnice, lékárny a během dne i restaurace. Omezená není ani hromadná doprava. Nouzový stav má platit po dobu 30 dnů.
Mimořádná opatření dočasně omezí provoz autobusové dopravy
V souvislosti s uzavřením škol přistoupil Olomoucký kraj k dočasnému omezení některých autobusových linek. Ty od pátku 13. března přejdou do režimu jarních prázdnin – nebudou vypravovány spoje, které obvykle sváží děti do škol a zpět.
„Jde o dočasné opatření. Jakmile mimořádná situace v souvislosti s koronavirem skončí, vše se vrátí do normálního režimu,“ uvedl Jan Zahradníček, náměstek hejtmana Olomouckého kraje pro oblast dopravy.
Omezení se nyní dotknou pouze autobusových linek, jejichž objednavatelem je Olomoucký kraj. Hejtmanství tak chce zamezit plýtvání finančními prostředky na provoz spojů, které by jezdily prázdné. Vlakové dopravy se změny netýkají.
„Informace o aktuálních jízdních řádech najdou cestující na webu CESTUJOK.CZ nebo IDSOK.CZ, případně si mohou zavolat na infolinku 588 88 77 88,“ dodala Kateřina Suchánková, ředitelka KIDSOK.
Vláda uzavřela všechny školy kromě mateřských od středy 11. března kvůli rostoucímu riziku šíření koronaviru
Vážení spoluobčané,
určitě jste zaregistrovali zprávu, že se v Česku objevily tři první případy nákazy koronavirem.
Hasičský záchranný sbor Olomouckého kraje Vás tímto informujeme, že ode dne 1.3.2020 je pro veřejnost v souvislosti s onemocněním SARS-CoV 2019 zřízena informační linka KHS OLK tel. 585 719 719 s provozem od 9.00 do 19.00 hodin denně do odvolání.
Nepodlehněte někdy až přehnanému mediálnímu masírování o následcích této nemoci, ale dbejte pokynů a rad, jak postupovat v prevenci před šířením .
V souladu s doporučením Bezpečnostní rady Olomouckého kraje ze dne 26. 2. 2020 uvádíme občanům základní informace k tématu Koronavirus COVID-19.
Důležitým sdělením hned v úvodu je informace, že pokud má někdo podezření, že se novým koronavirem nakazil, měl by zůstat doma a telefonicky se spojit se svým praktickým lékařem. Ten zhodnotí příznaky nemoci a vyžádá si informace o tom, zda pacient pobýval v ohnisku nákazy. Pak rozhodne o dalších krocích.
Návod jak postupovat naleznete na stránkách Olomouckého kraje :
https://www.olkraj.cz/informace-obcanum-k-tematu-koronavirus-covid-19-aktuality-9535.html
Hranicko a.s. oznamuje, že příjímá objednávky na krmnou řepu, obilí a slámu na letošní rok 2020.
Objednávky budou přijímány v kanceláři společnosti Hranicko a.s. vždy v úterý a ve čtvrtek od 8,00 do 15,00 hodin a to do konce března 2020.
Objednávka na krmnou řepu je závazná, a proto se při objednání platí záloha stejně jako v loňském roce ve výši 500 Kč za 1 ar. U ostatních komodit bude cena určena před odběrem.
Pavel Černý, Hranicko a.s.
INFORMACE O PLÁNOVANÉM PŘERUŠENÍ DODÁVKY ELEKTŘINY
Jménem ČEZ Distribuce, a.s. si Vás dovolujeme informovat o plánovaném přerušení dodávky elektřiny ve Vaší obci / Vašem městě: Střítež nad Ludinou, které se bude konat:
Dne |
Od |
Do |
18.02.2020 |
7:30 |
14:30 |
Bližší informace naleznete na níže uvedených webových stránkách v sekci "Odstávky" nebo přímo na odkazu http://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky.html, a to 20 dnů před uvedeným termínem.
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektřiny bude rovněž provedeno způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací.
Přerušení dodávky elektřiny je plánováno pouze v nezbytně nutném rozsahu, a to z důvodu prací spojených se zajištěním bezpečného a spolehlivého provozu distribuční sítě.
Děkujeme Vám za vstřícnost a pochopení.
S pozdravem.
ČEZ Distribuce, a. s.
Stejně jako v minulých letech, se i letos zapojili koledníci do Tříkrálové sbírky. Šest skupinek tříkrálových koledníků vyšlo v sobotu 11.ledna, aby přinesli do našich domovů radostnou zprávu o příchodu Boží lásky na svět skrze dítě narozené v betlémských jeslích.
Sbírku organizuje Charita Hranice ve spolupráci se základní školou a obcí. Výtěžek sbírky je určen na pomoc nemocným, handicapovaným, seniorům, matkám s dětmi v tísni a dalším jinak sociálně potřebným skupinám lidí v regionech, kde sbírka probíhá. Desetina výnosu sbírky je každoročně určena na rozvojovou pomoc v zahraničí.
Opět i letos se potvrdilo, že jsme ochotní pomoci lidem, kteří jsou závislí na pomoci druhých. Přepočítávání pokladniček proběhlo v pondělí na obecním úřadě za přítomnosti zástupců Charity Hranice, předsedkyně TJ Střítež nad Ludinou, kameramana Hranického televizního zpravodajství a všech koledníků.
Společně jsme v naší obci přispěli částkou 48 672,-Kč .
Děkuji všem organizátorům a koledníkům za zajištění této tradiční akce. Vám všem pak za dary, kterými jsme společně získali finanční prostředky na pomoc potřebným.
Radim Haitl, starosta