Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Datum konání: 4. 8. 2023
Základní umělecká škola, Potštát 36 oznamuje zahájení školního roku 2023/2024
Milí žáci, vážení rodiče, doufáme, že jste si všichni přes prázdniny odpočinuli a těšíte se na nový školní rok.
V pondělí 4. září 2023
proběhne domluva rozvrhů mezi 8.30 – 11.30 hodinou na hlavní budově školy Potštát
a na dalším místě poskytovaného vzdělávání Střítež nad Ludinou – budova MŠ – přízemí mezi 12.30 - 15.30 hodinou.
Níže naleznet rozpis všech schůzek, vyučovacích hodin a možnost konzultace
Jana Kozubíková MBA, ředitelka ZUŠ Potštát
Základní umělecká škola, Potštát 36
tel. 581 624 254 mobil 605 145 547
e-mail:zuspotstat@seznam.cz
www.zuspotstat.cz
Vážení občané,
již bylo spuštěno hlasování o Ceně veřejnosti na www stránkách Vesnice roku https://vesniceroku.cz/o-soutezi/isoutez
Šiřte odkaz mezi občany a podporovatele Vaší obce. Upozorňuji Vás, že každý den je možné provést z jednoho PC pouze jedno hlasování.
Hlasování bude ukončeno v pátek 15. září 2023 ve 20 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing. Alena Vavříková
Odbor strategií a analýz regionální politiky a politiky bydlení
Oddělení rozvoje venkova
tajemnice soutěže Vesnice roku
Datum konání: 28. 8. 2023
Chtěli bychom Vás touto cestou informovat, že z důvodu rekonstrukce prostoru autobusové zastávky dojde v termínu od 28. 8. 2023 do odvolání k částečné uzavírce silnice III/44020 v obci Střítež nad Ludinou.
Zastávku obsluhují linky VLD v závazku Olomouckého kraje 920534, 920928 dopravce ARRIVA autobusy a.s.
V průběhu stavebních prací dojde k omezení obsluhy zastávky Střítež n.Ludinou,rozc. (směr Hranice), která nebude obsluhována ve stávající poloze, ale bude přemístěna o cca 70 m zpět ve směru jízdy k náhradnímu označníku.
Bližší informace o uzavírce naleznete zde: https://www.idsok.cz/vyluky/rekonstrukce-autobusove-zastavky-v-obci-stritez-nad-ludinou/.
Dále bude následovat oprava autobusové zastávky na druhé straně komunikace. Stavební práce by měly být ukončeny do 21.září 2023.
Věřím, že budete respektovat dočasná omezení a nebudeme muset řešit zbytečné komplikace.
Radim Haitl
starosta
Datum konání: 19. 8. 2023
Sobotní klání ve vaření ktlíkového guláše se uskutěčnilo 19.srpna a tentokrát poprvé v areálu Na Zahradách.
Po dvou ročnících, které byly součástí obecních hodů, jsme se rozhodli zorganizovat tuto přehlídku gastronomického umění ve sportovním areálu a doplnit ji dalším kulturním programem. Soutěže se účastnilo 14 týmů. Nejen profesionální kuchaři, ale převážně milovníci dobrého guláše předvedli, jak je možné v polním podmínkách a na otevřeném ohni uvařit lahodný guláš. Každý tým si měl možnost zvolit sám, jaký výsledný produkt nabídne k hodnocení veřejné porotě.
A kdo že vlastně byla veřejná porota?
Všichni, kteří si došli na chutnávku hotových gulášů a dle svého rozhodnutí přidělili žetony.
Vítězem letošního kotlíkového klání s estal domácí tým Gurmáni Střítež
V pravé poledne se již začali sjížděl majitelé veteránů, motocyklů JAWA. Na asfaltové ploše představili ukázku svým strojů, kterým celoročně věnují spoustu svého času. Celkem se sjelo 50 nádherných strojů a všem zúčastněným patří velké poděkování.
Díky patří manželům Hapalových, kteří celé veteránské odpoledne řídili.
Během sobotního odpoledne měli návštěvníci možnost shlédnout práci se psími miláčky Klubu Agility Hranice, pod vedením paní Zatloukalové. Následovala ukázka sportovní a služební kynologie, kterou si připravili cvičitelé pod vedením pana Poliana.
Díky patří nejen pořadatelů, ale také Vám všem, kteří jste se zúčastnili této nádherné akce. Příští opět na viděnou.
Akce byla podpořena z Grantového programu regionu Hranicko 2023.
Datum konání: 2. 9. 2023
V sobotu 2.září od 7 hod se uskuteční brigáda na stavbě u obecního úřadu.
Již potřebujeme dokončit zdění zdí a připravit se na stropy. Budeteli mít chuť, dojděte pomoct, abychom mohli objednat stropní konstrukce.
Občerstvení zajištěno! Z důvodu zajištění obědů prosím potvrďte svou účast SMS na tel 602 514 335
Děkuji, Radim Haitl
Vzhledem k tomu, že se blíží termín vydání knižních jízdních řádů pro rok 2023/2024 zasíláme Vám k připomínkování návrhy změn jízdních řádů autobusové dopravy, které máme v plánu realizovat k celostátním změnám od 10. 12. 2023. Jedná se o změny vyvolané připomínkami, které jsme obdrželi v průběhu roku, a také nezbytné provozní změny. Přehled plánovaných změn od 10. 12. 2023 včetně seznamu jízdních řádů linek obsluhujících Vaši obec a příslušná pdf JŘ naleznete na našich webových stránkách: https://www.idsok.cz/navrhy-pripominkovani-jizdnich-radu/20230825-navrhy-zmen-jizdnich-radu-od-10-12-2023/. U jízdních řádů, které v přehledu nenaleznete, zatím neevidujeme žádnou nutnost změny nebo úpravy, jejich podoba by tedy zůstala totožná jako loni v JŘ 2021/2022. Aktuálně platné JŘ naleznete na našich webových stránkách na odkazu: https://www.idsok.cz/jizdni-rady/platne-jizdni-rady/.
Děkujeme Vám touto cestou za spolupráci a zároveň Vás prosíme o součinnost při shromažďování podnětů a připomínek občanů a o zaslání nejpozději do 11. 9. 2023.
S pozdravem
Iveta SPÁČILOVÁ
odborný dopravní referent
odbor řízení dopravy a dopravních systémů
tel: +420 587 336 652
e-mail: spacilova@kidsok.cz
Datum konání: 11. 9. 2023
Vážení občané,
v týdnu od 11.-15.září jsme domluvili vývozy odpadních vod v naší obci. Aby jste nemuseli čekat dlouhé týdny na vývoz, tak stačí se
nahlásit na tel: 602 865 520. V tomto týdnu bude společnost VaK Přerov zajišťovat vývozy v naší obci. Díky tomuto systému chceme snížit Vaše náklady na dopravu, jelikož lze naplnit kapacitu fekálu se sousedem a o náklady za jízdné se podělit.
V budoucnu budeme mít možnost takto plánovat termíny vývozů s předstihem.