Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 3. 3. 2025.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2025. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Datum konání: 24. 5. 2025
Datum: 24.5.2025
07:00 - 09:30 prezence
07:30 – 10:30 prohlídka strojů
11:00 zahájení prodeje
Se zájemcem s nevyšší nabídkou bude sepsána objednávka na koupi stroje s veškerými iniciály na základě objednávky mu bude vystavena faktura. Po jejím úplném zaplacení se stává majitelem
Právo změny vyhrazeno.
Prodej techniky v Jezernici, 49.5470619N, 17.6258194E
V případě technických dotazů prosím kontaktujte hlavního mechanizátora, ing. Ondřeje Pyšného, tel.: +420 732 643 628
Rádi bychom Vás informovali o změně výlukového jízdního řádu tratě 280, linky M7 Olomouc – Přerov – Hranice – Vsetín.
Ve výlukovém jízdním řádu dochází k prodloužení prvních ranních spojů náhradní autobusové dopravy 303200, 403200 a 403202 k žst. Hranice na Moravě. Dochází též k upřesnění zastávek náhradní autobusové dopravy v Teplicích nad Bečvou a Miloticích nad Bečvou.
Výlukové jízdní řády Vám zasíláme v příloze. Bližší podrobnosti naleznete na našich stránkách Výluka na trati 280, linka M7, M70 Lipník nad Bečvou - Hranice na Moravě - Valašské Meziříčí
Ing. Martin KONEČNÝ
specialista v dopravě
odbor řízení dopravy a dopravních systémů
tel: +420 587 336 660
mobil: +420 602 583 087
e-mail: konecny@kidsok.cz
Datum konání: 8. 8. 2025
Dovolte mi, abych Vás touto cestou pozvala na Výstaviště Kroměříž, kde proběhne další ročník tradiční celostátní prodejní zahradnické výstavy, Floria LÉTO 2025.
https://www.vystavistekromeriz.cz/akce/2025-10-15-floria-leto-2025
Výstava bude probíhat v termínu: 8.-10.8.2025
Hromadné zájezdy:
Pro zájezdy (nad 20 osob) ohlášené předem je připraveno jednotné zlevněné vstupné 100 Kč/osoba. Osoby s průkazem ZTP/P, děti do 150 cm, řidič a organizátor zájezdu mají vstup zdarma.
Zájezdy, prosím, hlaste do 20.7.2025 na email opravilova@vystavistekromeriz.cz formou objednávky s kompletními fakturačními údaji (organizace, IČO, adresa) a udáním počtu vstupenek placených i těch zdarma.
Poté obdržíte fakturu, po jejímž zaplacení budou odeslány vstupenky mailem.
Tímto Vás srdečně zvu k návštěvě výstavy a zároveň se Vám omlouvám za nevyžádaný mail.
S pozdravem, Gabriela Opravilová
Ing. Gabriela Opravilová
manažerka výstav (burzy)
Telefon: +420 724 609 798
E-mail: opravilova@vystavistekromeriz.cz
www.vystavistekromeriz.cz
Datum konání: 14. 6. 2025
Zbrašovský GULÁŠFEST 2025
Místo konání akce - Teplice nad Bečvou, areál u požární zbrojnice za kioskem
Datum: sobota 14. 6. 2025, 10 – 22 hod.
Začátek: převzetí stanoviště, zahájení vaření od 10:00 hod.
Každé družstvo si zajistí kotlík a všechny suroviny pro přípravu guláše.
Na místě bude probíhat veškerá příprava včetně krájení masa a cibule.
Doporučené minimální množství guláše je 20 litrů a guláš může být jakýkoliv (hovězí,
vepřový, zvěřinový, bramborový, houbový, vegetariánský, ...).
Zahájení ochutnávek guláše pro veřejnost - od 15 hod.
Vyhlášení vítězů v 17:00 hod. Hodnocení provádí odborná porota i veřejnost. (Příchozí
návštěvník po zaplacení vstupného obdrží lžíci s miskou na guláš a 5 žetonů na hodnocení
guláše. Vítězí tým s nejvyšším počtem žetonů).
Hrát bude kapela: Vocode 18 – 22 hod.
Ukončení akce ve 22 hod.
Český telekomunikační úřad zahajuje kampaň „Ověřte kvalitu pevného internetu“
Ve snaze Českého telekomunikačního úřadu podpořit zkvalitnění služby přístupu k síti internet a získat komplexní informace o její dostupnosti a kvalitě v pevném místě napříč Českou republikou, se na Vás obracíme se žádostí o zapojení Vaší obce do kampaně „Ověřte kvalitu pevného internetu“.
Cílem je získaná data využít k podpoře budoucího rozvoje a také pro mapovou vizualizaci.
Proč je důležité se do kampaně zapojit?
Znalosti faktického stavu existující infrastruktury a data o její kvalitě jsou nezbytná k efektivnímu plánování dalšího rozvoje sítí a zajištění přístupu k moderním datovým službám v každém regionu.
Sítě s velmi vysokou kapacitou jsou klíčem pro:
rychlý a stabilní internet, moderní vzdělávání a podporu práce na dálku,rozvoj digitalizace ve městech i na venkově a zlepšovaní kvality služeb nejen v oblasti zdravotnictví, podnikání a veřejné správy.
Jak se můžete do kampaně zapojit a co od Vás budeme potřebovat?
V případě, že máte zájem o provedení měření prostřednictvím technika Českého telekomunikačního úřadu, kontaktujte nás e-mailem na adresu mereni@ctu.cz.
Další možností je provedení samostatného měření na webové stránce měřicího nástroje https://nettest.ctu.gov.cz/cs/, kde zvolíte nabídku „Certifikované měření“ a postupujete krok za krokem podle přesného návodu.
Měřením ověříte kvalitu a rychlost svého připojení. Režim certifikovaného měření provede celý proces plně automaticky a výsledky vygeneruje do dokumentu formátu PDF. V případě, že kvalita neodpovídá smluvním podmínkám, může být výsledný dokument využit pro reklamaci služeb přístupu k internetu v pevném místě.
Pro větší detail o možnostech nástroje NetTest doporučujeme zhlédnutí edukativního videa https://ctu.gov.cz/plattezaskutecnourychlost. Stránka také obsahuje uživatelsky přívětivou brožuru, která Vás provede jak samotným měřením, tak i případným postupem při reklamaci vůči poskytovateli služeb. Její elektronickou podobu Vám zasíláme v příloze.
Datum konání: 14. 4. 2025
Datum konání: 24. 5. 2025
U příležitosti oslav 35.výročí "samostatnosti" naší školy, Vás zveme na Potštát.
Datum konání: 22. 4. 2025
Zítra již dle rozpisu probíhá pravidelný svoz plastů. Nová svozová společnost se již seznámila s naší obcí, ale i tak budeme rádi za Vaše případné názory a připomínky.
Čipování proběhne jakmile nám budou dodány čipy. Vy se nemusíte již o nic starat a dopředu budeme informovat o čipování.
Jelikož jsme stále připraveni pracovat s vašimi dotazy, tak jsme dnes roznesli do všech domů finální svozový kalendář, kde již naleznete dny svozu směsného komunálního odpadu, biologicky rozložitelného odpadu a plastů.
Dále je položkově rozepsáno kam lze ukládat ostatní tříděný odpad, aby jsem všichni nemuseli doma nic skladovat.
Věřím, že nyní již nebude potřeba vše házet do směsáku, ale zvýšíme podíl vytříděných komodit, za které získáme větší finanční odměny do rozpočtu obce.
Všem děkuji za zapojení se do odpadového systému obce. Ty kteří zatím odmítají zapojení se do kultury a životního stylu obce vyzývám, aby tak učinili.
To jak zde žijeme je naše rozhodnutí a naše kultura, My jsme Střítež a my si společně tvoříme životní podmínky.
KE STAŽENÍ kalendář svozu a návod k třídění