Změna velikosti písma

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6
Ukliďme Česko, ukliďme si obce
Společná akce - Ukliďme Česko, ukliďme si obce
7
8
Omezení Pošty/dočasná změna duben
9 10 11
Pozvánka na 14.zasedání zastupitelstva obce
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
Rej čarodějnic Na Zahradách
28
29 30 1
Na kole po Rozvodí
2 3 4
Pravidelné očkování psů
5

Fulltextové vyhledávání

Počasí

Pondělí Zataženo 25/11 °C
Úterý Jasno 26/14 °C
Středa Jasno 24/14 °C
Čtvrtek Skoro jasno 22/13 °C

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality

Aktuality


Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.

POPLATKY NA ROK 2024

Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.

Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590Všem podklady budou poskytnuty.

Štítky:






Nařízení platná od 18.12.

Vláda s účinností ode dne 18. prosince 2020 od 00:00 hod. do dne 23. prosince 2020 do 23:59 hod. zakazuje!

USNESENÍ
VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne 14. prosince 2020 č. 1325


Publikováno 15. 12. 2020 7:24

Informace paní doktorky Kutějové!

" MUDr.Kutějová informuje své pacienty, že po celou dobu její mateřské dovolené ji bude zastupovat MUDr. Anna Smyčková. Sestřička Anděla Klvaňová je pro Vás v ordinaci nadále, jak jste zvyklí. 

Pro kontakt s ordinací používejte prosím pevné telefonní linky, nepoužívejte mobilní telefonní číslo. 

MUDr. Kutějová všem pacientům velmi děkuje za spolupráci a přeje všem pevné zdraví a pohodové vánoční svátky. "


Publikováno 14. 12. 2020 9:23

Prodloužení nouzového stavu

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne 10. prosince 2020 č. 1294
o prodloužení nouzového stavu v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2

Příloha celé znění


Publikováno 10. 12. 2020 15:18

Nabídka techniky obce

OBEC OPATOVICE
v souladu s ust. § 39 odst. 1 zákona č. 128/2000 Sb.,
o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
podle usnesení rady obce č. 02/34/2020 RO č. 34 ze dne 18. 11. 2020 zveřejňuje
Z Á M Ě R
NA PRODEJ MOVITĚHO MAJETKU
Malotraktor VARI DSK 317 (rok výroby 2010, motor 4 taktní Honda GCV 190, převodovka s nápravou DSK-317/S, tři rychlosti vpřed a jedna vzad, závaží na kolech), dále tovární vozík ANV 350 (brzděný, sklápěcí). Součástí nabídky je i technický průkaz a návody k použití.
Stav: použité, zcela funkční, běžné opotřebení.
předpokládaná cena: 25 tisíc Kč až 30 tisíc Kč
za podmínek:
- movitá věc bude prodána za nejvyšší nabídnutou cenu,
- o podaných nabídkách a kupní ceně bude následně rozhodovat rada obce
- kupní cena bude uhrazena do 14 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy,
- nabídka uchazeče bude doručená na OÚ Opatovice pouze v listinné podobě a bude obsahovat nabídnutou cenu, jméno a příjmení uchazeče, popř. název společnosti, identifikační údaje uchazeče (u fyzických osob: adresu, datum narození, kontaktní údaje: telefon, e-mail; u právnických osob: sídlo, IČO, jméno a příjmení odpovědného zástupce, kontaktní telefon a e-mail). Nabídka bude doručená v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude označena „NABÍDKA – koupě movitého majetku“.
Bližší informace podá a prohlídka movité věci je možná po předchozí telefonické domluvě na OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice, na telefonním čísle: 581 621 208, 581 621 209, e-mail: obec@opatovice.cz.
termín vyvěšení: 25. 11. 2020
termín svěšení: 10. 12. 2020
Pozn.:
Žádosti se přijímají na podatelně OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice do pátku 11. 12. 2020 do 13,00 hodin.
Ing. Dagmar Navrátilová
starostka obce
Příloha: fotodokumentace


Publikováno 4. 12. 2020 8:57

Tradiční prodej vánočních stromků u Klumparů

Klumpar.png


Publikováno 4. 12. 2020 7:16

Tříkrálové sbírky 2021

Tříkrálová koleda zazní!

Jedno je jisté – Tříkrálová sbírka bude a koleda se uskuteční. Při jejich přípravách věříme, že epidemiologická situace umožní klasickou tříkrálovou koledu a setkání koledníků s dárci tváří v tvář. Koledníčky Tříkrálové sbírky 2021 můžete očekávat u dveří svých domovů v období od 1. do 14. ledna 2021.

V adventním čase jsou přípravy na Tříkrálovou sbírku 2021 v Charitě Hranice intenzivní. Ve všech obcích a farnostech bychom rádi s našimi dobrovolníky organizovali klasickou koledu, chceme našim dárcům umožnit návštěvu třech králů s písní přející štěstí, zdraví, dlouhá léta a přinést požehnání do nového roku. Zda se toto naše přání splní, bude záviset na dostatečném množství ochotných dobrovolníků v jednotlivých obcích a epidemiologické situaci na začátku ledna.

Připravujeme klasickou koledu, pokud ji nebudeme moci realizovat, budeme koledovat s omezeními tak, abychom neriskovali zdraví našich přispěvatelů a dobrovolníků. Pokud však koledování nebude možné, sbírka by se přenesla do virtuálního prostoru. Charita Hranice by své příznivce oslovila on-line, ale nechceme přitom připravit dárce o zážitek z koledy, ani o požehnání, které koledníci do domů přinášejí.

Všechny přípravy a varianty koledy však mají jedno společné – ani tentokrát se neobejdou bez armády dobrovolníků a štědrosti dárců. Cíl i motto sbírky totiž zůstávají stejné – hlavní je pomoc lidem v nouzi a pomáhá každá koruna.

Aktuální informace o způsobu a průběhu koledování Tříkrálové sbírky 2021 můžete získat na webových stránkách www.hranice.charita.cz nebo na facebooku Charity Hranice.


Publikováno 2. 12. 2020 11:27

Finanční úřad pro Olomoucký kraj

Finanční úřad pro Olomoucký kraj si dovoluje upozornit na blížící se termín pro podání
daňového přiznání k dani z nemovitých věcí na zdaňovací období roku 2021.


Přiznání k dani z nemovitých věcí je třeba podat nejpozději do 1. února 2021.


Přiznání by neměli zapomenout podat zejména poplatníci, kteří v roce 2020 nově nabyli do svého vlastnictví pozemek, zdanitelnou stavbu nebo zdanitelnou jednotku.
Povinnost podat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí mají také poplatníci, kteří na v minulosti přiznané zdanitelné stavbě provedli přístavbu, nástavbu nebo ji částečně zlikvidovali, a pokud na základě těchto změn současně došlo ke změně druhu nebo výměry pozemku, případně zvýšení nadzemních podlaží a podobně. Změnou rozhodnou pro stanovení daně je také změna výměry parcely na základě revize katastru nemovitostí.
V minulých měsících některá média chybně informovala o zrušení daně. Byla zrušená daň z nabytí nemovitých věcí, nikoli daň z nemovitých věcí.
Veškeré další informace naleznete na stránkách finanční správy www.financnisprava.cz


V případě dotazů, doporučujeme kontaktovat příslušné územní pracoviště, a to zejména využitím elektronické formy komunikace.


Územní pracoviště finančního úřadu

Územní pracoviště v Hranicích
podatelna3102@fs.mfcr.cz
+420 581 656 111

Územní pracoviště v Olomouci
podatelna3101@fs.mfcr.cz
+420 585 541 111

Územní pracoviště v Přerově
podatelna3107@fs.mfcr.cz
+420 581 280 111




Publikováno 2. 12. 2020 8:59

Průzkum využití internetu

Celorepublikový průzkum k využití internetu domácnostmi

Dotazník bude zveřejněný pouze do 7. 12. 2020.
Odkaz https://www.surveymonkey.com/r/NGA-vyzkum Vás přesměruje na krátký dotazník k průzkumu ohledně využívání internetu v domácnosti za rok 2020. Průzkum je veden poradenskou společností Grant Thornton s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu. Kromě základních otázek chtějí pomocí průzkumu také zjistit vliv pandemie COVID-19 na využívání a spokojenost s internetovým připojením v tuzemských domácnostech.


Publikováno 1. 12. 2020 14:55

Prodej vánočních stromků zahájen

stromky.png


Publikováno 30. 11. 2020 11:26

Obnovení autobusových spojů

Vážení občané,

dovolujeme si vás informovat, že s účinností od 30. listopadu 2020 dojde k obnově spojů veřejné dopravy Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, které byly v důsledku opatření COVID redukovány.

Obnoveny budou především školní spoje do rozsahu před uzavřením školských zařízení.

 Platné jízdní řády naleznete na webu IDSOK:

https://www.idsok.cz/jizdni-rady/platne-jizdni-rady/

 

S pozdravem

Ivo Heger

za Koordinátora Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje


Publikováno 23. 11. 2020 6:41