Změna velikosti písma

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5
Úprava provozní doby pošty ve dnech 5.-12.5.2023
6
Očkování psů
7
8
Svoz odpadu
9 10 11 12 13
Rybářské závody 2023 v Partutovicích
14
Den matek 2023
15 16 17 18 19 20
Výšlap po Jeseníkách
21
22
Svoz odpadu
23 24 25 26 27
Myslivecký a dětský den Na Zahradách
Kácení Máje
28
29 30 31 1 2 3 4

Fulltextové vyhledávání

Počasí

Úterý Zataženo 11/7 °C
Středa Zataženo 10/5 °C
Čtvrtek Polojasno 10/4 °C
Pátek Zataženo 11/2 °C

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality

Aktuality


Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.

POPLATKY NA ROK 2024

Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.

Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590Všem podklady budou poskytnuty.

Štítky:





Nabídka techniky obce

OBEC OPATOVICE
v souladu s ust. § 39 odst. 1 zákona č. 128/2000 Sb.,
o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
podle usnesení rady obce č. 02/34/2020 RO č. 34 ze dne 18. 11. 2020 zveřejňuje
Z Á M Ě R
NA PRODEJ MOVITĚHO MAJETKU
Malotraktor VARI DSK 317 (rok výroby 2010, motor 4 taktní Honda GCV 190, převodovka s nápravou DSK-317/S, tři rychlosti vpřed a jedna vzad, závaží na kolech), dále tovární vozík ANV 350 (brzděný, sklápěcí). Součástí nabídky je i technický průkaz a návody k použití.
Stav: použité, zcela funkční, běžné opotřebení.
předpokládaná cena: 25 tisíc Kč až 30 tisíc Kč
za podmínek:
- movitá věc bude prodána za nejvyšší nabídnutou cenu,
- o podaných nabídkách a kupní ceně bude následně rozhodovat rada obce
- kupní cena bude uhrazena do 14 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy,
- nabídka uchazeče bude doručená na OÚ Opatovice pouze v listinné podobě a bude obsahovat nabídnutou cenu, jméno a příjmení uchazeče, popř. název společnosti, identifikační údaje uchazeče (u fyzických osob: adresu, datum narození, kontaktní údaje: telefon, e-mail; u právnických osob: sídlo, IČO, jméno a příjmení odpovědného zástupce, kontaktní telefon a e-mail). Nabídka bude doručená v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude označena „NABÍDKA – koupě movitého majetku“.
Bližší informace podá a prohlídka movité věci je možná po předchozí telefonické domluvě na OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice, na telefonním čísle: 581 621 208, 581 621 209, e-mail: obec@opatovice.cz.
termín vyvěšení: 25. 11. 2020
termín svěšení: 10. 12. 2020
Pozn.:
Žádosti se přijímají na podatelně OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice do pátku 11. 12. 2020 do 13,00 hodin.
Ing. Dagmar Navrátilová
starostka obce
Příloha: fotodokumentace


Publikováno 4. 12. 2020 8:57

Tradiční prodej vánočních stromků u Klumparů

Klumpar.png


Publikováno 4. 12. 2020 7:16

Tříkrálové sbírky 2021

Tříkrálová koleda zazní!

Jedno je jisté – Tříkrálová sbírka bude a koleda se uskuteční. Při jejich přípravách věříme, že epidemiologická situace umožní klasickou tříkrálovou koledu a setkání koledníků s dárci tváří v tvář. Koledníčky Tříkrálové sbírky 2021 můžete očekávat u dveří svých domovů v období od 1. do 14. ledna 2021.

V adventním čase jsou přípravy na Tříkrálovou sbírku 2021 v Charitě Hranice intenzivní. Ve všech obcích a farnostech bychom rádi s našimi dobrovolníky organizovali klasickou koledu, chceme našim dárcům umožnit návštěvu třech králů s písní přející štěstí, zdraví, dlouhá léta a přinést požehnání do nového roku. Zda se toto naše přání splní, bude záviset na dostatečném množství ochotných dobrovolníků v jednotlivých obcích a epidemiologické situaci na začátku ledna.

Připravujeme klasickou koledu, pokud ji nebudeme moci realizovat, budeme koledovat s omezeními tak, abychom neriskovali zdraví našich přispěvatelů a dobrovolníků. Pokud však koledování nebude možné, sbírka by se přenesla do virtuálního prostoru. Charita Hranice by své příznivce oslovila on-line, ale nechceme přitom připravit dárce o zážitek z koledy, ani o požehnání, které koledníci do domů přinášejí.

Všechny přípravy a varianty koledy však mají jedno společné – ani tentokrát se neobejdou bez armády dobrovolníků a štědrosti dárců. Cíl i motto sbírky totiž zůstávají stejné – hlavní je pomoc lidem v nouzi a pomáhá každá koruna.

Aktuální informace o způsobu a průběhu koledování Tříkrálové sbírky 2021 můžete získat na webových stránkách www.hranice.charita.cz nebo na facebooku Charity Hranice.


Publikováno 2. 12. 2020 11:27

Finanční úřad pro Olomoucký kraj

Finanční úřad pro Olomoucký kraj si dovoluje upozornit na blížící se termín pro podání
daňového přiznání k dani z nemovitých věcí na zdaňovací období roku 2021.


Přiznání k dani z nemovitých věcí je třeba podat nejpozději do 1. února 2021.


Přiznání by neměli zapomenout podat zejména poplatníci, kteří v roce 2020 nově nabyli do svého vlastnictví pozemek, zdanitelnou stavbu nebo zdanitelnou jednotku.
Povinnost podat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí mají také poplatníci, kteří na v minulosti přiznané zdanitelné stavbě provedli přístavbu, nástavbu nebo ji částečně zlikvidovali, a pokud na základě těchto změn současně došlo ke změně druhu nebo výměry pozemku, případně zvýšení nadzemních podlaží a podobně. Změnou rozhodnou pro stanovení daně je také změna výměry parcely na základě revize katastru nemovitostí.
V minulých měsících některá média chybně informovala o zrušení daně. Byla zrušená daň z nabytí nemovitých věcí, nikoli daň z nemovitých věcí.
Veškeré další informace naleznete na stránkách finanční správy www.financnisprava.cz


V případě dotazů, doporučujeme kontaktovat příslušné územní pracoviště, a to zejména využitím elektronické formy komunikace.


Územní pracoviště finančního úřadu

Územní pracoviště v Hranicích
podatelna3102@fs.mfcr.cz
+420 581 656 111

Územní pracoviště v Olomouci
podatelna3101@fs.mfcr.cz
+420 585 541 111

Územní pracoviště v Přerově
podatelna3107@fs.mfcr.cz
+420 581 280 111




Publikováno 2. 12. 2020 8:59

Průzkum využití internetu

Celorepublikový průzkum k využití internetu domácnostmi

Dotazník bude zveřejněný pouze do 7. 12. 2020.
Odkaz https://www.surveymonkey.com/r/NGA-vyzkum Vás přesměruje na krátký dotazník k průzkumu ohledně využívání internetu v domácnosti za rok 2020. Průzkum je veden poradenskou společností Grant Thornton s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu. Kromě základních otázek chtějí pomocí průzkumu také zjistit vliv pandemie COVID-19 na využívání a spokojenost s internetovým připojením v tuzemských domácnostech.


Publikováno 1. 12. 2020 14:55

Prodej vánočních stromků zahájen

stromky.png


Publikováno 30. 11. 2020 11:26

Obnovení autobusových spojů

Vážení občané,

dovolujeme si vás informovat, že s účinností od 30. listopadu 2020 dojde k obnově spojů veřejné dopravy Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, které byly v důsledku opatření COVID redukovány.

Obnoveny budou především školní spoje do rozsahu před uzavřením školských zařízení.

 Platné jízdní řády naleznete na webu IDSOK:

https://www.idsok.cz/jizdni-rady/platne-jizdni-rady/

 

S pozdravem

Ivo Heger

za Koordinátora Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje


Publikováno 23. 11. 2020 6:41

Autobusové spoje!

V souvislosti s prodloužením nouzového stavu přistoupil Olomoucký kraj k dočasnému omezení některých autobusových linek. Ty od pátku 6. listopadu přešly do prázdninového režimu, přičemž nejsou vypravovány školní a posilové spoje. Omezení se dotklo pouze autobusových linek, jejichž objednavatelem je Olomoucký kraj. Hejtmanství tak chce zamezit plýtvání finančními prostředky na provoz spojů, které by jezdily prázdné. Vlakové dopravy se změny netýkají.
Informace o aktuálních jízdních řádech najdou cestující na webu CESTUJOK.CZ nebo IDSOK.CZ, případně si mohou zavolat na infolinku 588 88 77 88


Publikováno 6. 11. 2020 11:16

Informace o nabídce elektronických dokladů IDSOK

KIDSOK rozšiřuje nabídku elektronických dokladů IDSOK a zavádí celosíťové jízdenky IDSOK

Krajský koordinátor dopravy (KIDSOK) od příštího roku zavede celosíťové jízdenky IDSOK. Bude s nimi možné neomezeně cestovat veřejnou dopravou po celém Olomouckém kraji. V elektronické formě cestující dostanou možnost koupit si je jako sedmidenní, měsíční, čtvrtletní a roční. Jednodenní doklady zůstávají v papírové podobě.

Krajský koordinátor dopravy (KIDSOK) od 1. ledna 2021 rozšíří také nabídku jízdních dokladů IDSOK. V elektronické podobě bylo dosud možné koupit sedmidenní
a měsíční. Od příštího roku bude mít KIDSOK v nabídce v e-shopu na adrese eshop.idsok.cz také čtvrtletní a roční elektronické jízdenky.

KIDSOK zjednodušuje také uplatňování studentských slev. Vedle klasické podoby mezinárodního studentského průkazu ISIC bude od začátku roku 2021 akceptována také jeho digitální verze.


Publikováno 2. 11. 2020 16:38

Opatření vlády ze dne 26.10

Dobrý den,​
v příloze zasílám částku Sbírky zákonů č. 176 obsahující krizová usnesení vlády přijatá v rámci nouzového stavu v souvislosti s epidemií koronaviru SARS CoV-2 na jednání vlády dne 26. 10. 2020.

Sbírky zákonů č. 176


Publikováno 27. 10. 2020 14:18